Έξω από τη Βουλή παραμένουν συγκεντρωμένοι οι εργαζόμενοι στις κοινωνικές δομές, φωνάζοντας συνθήματα και ζητώντας την υλοποίηση των αιτημάτων τους.
Η πορεία διαμαρτυρίας τους ξεκίνησε από το υπουργείο Εργασίας, όπου συγκεντρώθηκαν νωρίτερα ζητώντας συνάντηση με κάποιον αρμόδιο. Στη συνέχεια κρατώντας πανό στα χέρια, έκλεισαν την οδό Σταδίου και κατευθύνθηκαν στη Βουλή.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2421917/exo-apo-ti-vouli-i-ergazomeni-stis-kinonikes-domes
Φωτορεπορτάζ: Γιάννης Κέμμος
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.