Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Έξω από τη Βουλή οι εργαζόμενοι στις κοινωνικές δομές

Έξω από τη Βουλή οι εργαζόμενοι στις κοινωνικές δομές
Έξω από τη Βουλή παραμένουν συγκεντρωμένοι οι εργαζόμενοι στις κοινωνικές δομές, φωνάζοντας συνθήματα και ζητώντας την υλοποίηση των αιτημάτων τους.
Η πορεία διαμαρτυρίας τους ξεκίνησε από το υπουργείο Εργασίας, όπου συγκεντρώθηκαν νωρίτερα ζητώντας συνάντηση με κάποιον αρμόδιο. Στη συνέχεια κρατώντας πανό στα χέρια, έκλεισαν την οδό Σταδίου και κατευθύνθηκαν στη Βουλή.
kemadoa2kemadoa3



Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2421917/exo-apo-ti-vouli-i-ergazomeni-stis-kinonikes-domes

Φωτορεπορτάζ: Γιάννης Κέμμος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.