Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

Ελένη Μενεγάκη: Έτσι υποδέχτηκε τους δύο νέους συνεργάτες, Κωνσταντίνα Κομμάτα και Γιώργο Τσούλη

Ελένη Μενεγάκη

Έπαιξε αρκετά με το επώνυμο του Γιώργου Τσούλη...


Η Ελένη Μενεγάκη έκανε πρεμιέρα και μετά την υποδοχή των σταθερών συνεργατών της -Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος, Κατερίνα Ζαρίφη, Γρηγόρης Γκουντάρας- υποδέχτηκε και τους νέους. Αρχικά, φώναξε στο πλατό την Κωνσταντίνα Κομμάτα η οποία έκλεψε τις εντυπώσεις από το πρώτο δευτερόλεπτο με τον …αέρα που συνόδευε τη sexy παρουσία της. Μετά το διαφημιστικό διάλειμμα, η Ελένη μπήκε στην κουζίνα της με τον νέο μάγειρα της εκπομπής. Ο Γιώργος Τσούλης θα ετοιμάζει φέτος τα πιάτα της Ελένης.

Και με τα δύο πρόσωπα, η Ελένη έπαιξε αρκετά με τα ονόματά τους. Κι εντάξει, μπορεί στην Κωνσταντίνα Κομμάτα τα πράγματα να ήταν απλά, δεν συνέβη όμως το ίδιο με τον Γιώργο Τσούλη



πηγή: http://www.zappit.gr/psychagogia/eleni-menegaki-etsi-ypodechtike-tous-dyo-neous-synergates-konstantina-kommata-kai-giorgo-tsouli/517573

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.