Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

Ο Κοντομηνάς εισέβαλε στο πλατό της Μενεγάκη και «κάρφωσε» τους τηλεοπτικούς «μνηστήρες»! (ΒΙΝΤΕΟ)

Kontominas_Menegaki
Στο πλατό της Ελένης Μενεγάκη εισέβαλε το μεσημέρι της Τετάρτης ο Δημήτρης Κοντομηνάς, κάνοντας έκπληξη στην παρουσιάστρια, η οποία δεν κατάφερε να συγκρατήσει την ψυχραιμία της.
«Παναγία μου, θα πάθω τίποτα!», φώναξε εμβρόντητη η Ελένη Μενεγάκη, λέγοντας «δεν μου έχεις ξανακάνει τέτοια έκπληξη!».
O πρόεδρος του Alpha, εμφανίστηκε στο πλατό, την ώρα της μαγειρικής. Η «ωραία» Ελένη προσπάθησε να τον απομακρύνει από την κουζίνα του πλατό, λέγοντας: «Δημήτρη μου δεν θέλω να είσαι στην κουζίνα»
«Να φάμε ήρθαμε! Όλοι θα περνάμε από εδώ!», απάντησε ο Δημήτρης Κοντομηνάς.
Το μήνυμα του για τις τηλεοπτικές άδειες
Στο θέμα των τηλεοπτικών αδειών αναφέρθηκε ο Δημήτρης Κοντομηνάς από τον «αέρα» της Ελένης. «Ο κύριος Παππάς θέλει να βάλει μαύρο στα κανάλια. Αλλά δεν θα τον αφήσουμε εμείς. Δεν μπορεί να βάλει μαύρο στα κανάλια. Αυτός «σκοτώθηκε» τόσο καιρό για την ΕΡΤ. Είναι δυνατόν αυτός που άνοιξε τρία κανάλια, να κλείσει άλλα τρία;», αναρωτήθηκε ο Δημήτρης Κοντομηνάς.
«Ήθελε να σου αρπάξει το κανάλι από τα χέρια», είπε ο Δήμος Βερύκιος.
Και πρόσθεσε: «Οι άνθρωποι του, αυτός που υποστήριζε μην λέμε ονόματα. Ήρθε και μου λέει:  «Θα μου δώσεις το 51 %». Λέω τι άλλο θέλεις; Λέει: »Θέλω τέσσερις εκπομπές την εβδομάδα, πολιτικές!». Να βλέπει ο κόσμος τι καλά που πάμε! »Άλλο τίποτα θέλεις» τον ρώτησα. Μου λέει: Θέλω το πολιτικό κομμάτι των ειδήσεων».
Δείτε το βίντεο:





http://www.crashonline.gr/ηρθαμε-να-φαμε-ο-δημήτρης-κοντομηνάς/

Φωτό από: enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.