Συνεχίζεται η κατάληψη στη Νομική Αθηνών με κύριο αίτημα την απόσυρση των διδάκτρων που έχουν επιβληθεί στα μεταπτυχιακά της προγράμματα και ανέρχονται στα 1.200 ευρώ.
Την Παρασκευή οι φοιτητές της Νομικής ανήρτησαν γιγαντοπανό στην πρυτανεία του ΕΚΠΑ με κεντρικό σύνθημα «Όχι στα δίδακτρα και στο νέο μεταπτυχιακό».
Περισσότερα στο http://www.ertopen.com/news/ellada/item/40853-synechizetai-h-katalhpsh-sth-nomikh-athhnwn-gia-thn-epibolh-didaktrwn-sta-metaptychiaka
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.