Ο Χρήστος Δάντης συνέθεσε το νέο τραγούδι « Πίστεψα – ένιωσα» της Άντριας Ράστη,
ενώ τους στίχους υπογράφει η Όλγα Βλαχοπούλου.
H οπτικοποίηση του τραγουδιού έγινε από την ομάδα motion cinema.
Tα γυρίσματα έγιναν σε παραλία της Γλυφάδας και στο νέο στέκι της πόλης, το Upupa Epops.
H Άντρια Ράστη πολύ ανανεωμένη και με πολύ διάθεση
ακολούθησε τις οδηγίες του σκηνοθέτη και τα αποτελέσματα θα τα δούμε πολύ σύντομα…
ΠΗΓΗ: MINOS EMI

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.