Σε διάψευση των σεναρίων που τους ήθελαν να βρίσκονται… «στα μαχαίρια», προέβησαν οι Μπράντλεϊ Μπιλ και Τζον Γουόλ.
Μιλώντας στο «The Vertical», ο σούτινγκ γκαρντ των Γουίζαρντς υποστήριξε πως σε περίπτωση που υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στις μεταξύ τους σχέσεις, ο ίδιος δε θα ανανέωνε τη συνεργασία του με την ομάδα του Σκοτ Μπρουκς.
«Είναι ο «αδερφός μου» σε τελική ανάλυση. Τίποτα δε θα αλλάξει. Εάν δεν ήθελα να είμαι εδώ, εάν είχαμε πρόβλημα ο ένας με τον άλλον, δε θα υπέγραφα νέο συμβόλαιο», δήλωσε ο Μπιλ, ενώ για το θέμα τοποθετήθηκε και ο Γουόλ:
«Ο προσωπικός μου στόχος είναι ο Μπιλ να συμμετέχει στο All-Star Game. Εάν δε βρίσκεται εκεί, τότε δε θα έχω κάνει σωστά τη δουλειά μου ως ηγέτης της ομάδας. Δε θα είμαι παίκτης επιπέδου All-Star, εάν δεν παίζει εκείνος. Είναι τόσο απλό», τόνισε ο 26χρονος πόιντ γκαρντ. πηγή: http://www.pickandroll.gr/2016/10/28/mprantlei-mpil-ean-ixa-kontra-ton-gouol-de-tha-emena/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.