Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

Μπράντλεϊ Μπιλ: «Εάν είχα κόντρα με τον Γουόλ, δεν θα έμενα»

Γουόλ Μπιλ

Σε διάψευση των σεναρίων που τους ήθελαν να βρίσκονται… «στα μαχαίρια», προέβησαν οι Μπράντλεϊ Μπιλ και Τζον Γουόλ.
Μιλώντας στο «The Vertical», ο σούτινγκ γκαρντ των Γουίζαρντς υποστήριξε πως σε περίπτωση που υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στις μεταξύ τους σχέσεις, ο ίδιος δε θα ανανέωνε τη συνεργασία του με την ομάδα του Σκοτ Μπρουκς.
«Είναι ο «αδερφός μου» σε τελική ανάλυση. Τίποτα δε θα αλλάξει. Εάν δεν ήθελα να είμαι εδώ, εάν είχαμε πρόβλημα ο ένας με τον άλλον, δε θα υπέγραφα νέο συμβόλαιο», δήλωσε ο Μπιλ, ενώ για το θέμα τοποθετήθηκε και ο Γουόλ:
«Ο προσωπικός μου στόχος είναι ο Μπιλ να συμμετέχει στο All-Star Game. Εάν δε βρίσκεται εκεί, τότε δε θα έχω κάνει σωστά τη δουλειά μου ως ηγέτης της ομάδας. Δε θα είμαι παίκτης επιπέδου All-Star, εάν δεν παίζει εκείνος. Είναι τόσο απλό», τόνισε ο 26χρονος πόιντ γκαρντ.                                                                                                                                                                               πηγή: http://www.pickandroll.gr/2016/10/28/mprantlei-mpil-ean-ixa-kontra-ton-gouol-de-tha-emena/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.