Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Παπαδημούλης: Δεν σταματάμε να διεκδικούμε την ελάφρυνση χρέους


Νέες κινήσεις οι οποίες θα στοχεύουν στην ελάφρυνση του ελληνικού χρέους αναμένεται να πραγματοποιήσει το προσεχές διάστημα η Προοδευτική Συμμαχία των ευρωβουλευτών, όπως προανήγγειλε ο Δημήτρης Παπαδημούλης.
Την προηγούμενη εβδομάδα ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μαζί με άλλους 37 συναδέλφους του έστειλε επιστολή στον Επίτροπο Οικονομικών, Πιερ Μοσκοβισί, ζητώντας την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους, επιστολή στην οποία ανταποκρίθηκε θετικά ο τελευταίος, τονίζοντας ότι θα μπορούσε να είναι εφικτό κάτι τέτοιο.
Ο Ευρωπαίος Επίτροπος, απευθυνόμενος, μεταξύ άλλων, και στον Δημήτρη Παπαδημούλη, ο οποίος είναι εκ των συγγραφέων της επιστολής, σημειώνει πως «δεσμεύεται προσωπικά να στηρίξει την Ελλάδα και τον λαό της, που έχει υποφέρει τόσο πολύ εξαιτίας της κρίσης» και υπογραμμίζει πως η υλοποίηση μέτρων για το χρέος είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να ανακτήσει η ελληνική οικονομία εμπιστοσύνη, σταθερότητα και πρόσβαση στις αγορές.
«Στην απάντησή του προς τους ευρωβουλευτές της ευρωομάδας της Αριστεράς, των Σοσιαλιστών και των Πρασίνων, που υπογράφουν την επιστολή, ο κ. Μοσκοβισί επιβεβαιώνει ότι το Eurogroup συμφώνησε τον περασμένο Μάιο να προχωρήσει στην υλοποίηση σειράς βραχυπρόθεσμων, μεσοπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων μέτρων,ενώ υπενθυμίζει ότι τον τελικό λόγο, όσον αφορά τα βήματα που θα ακολουθηθούν για την ελάφρυνση του δημόσιου χρέους, τον έχουν τα κράτη μέλη, τα οποία οφείλουν να αναλάβουν την απόλυτη ευθύνη σε σχέση, πάντα, και με την πολιτική συμφωνία», σημειώνει ο Έλληνας ευρωβουλευτής.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.