Οριστική είναι πλέον η απόφαση αναβολής του ΠΑΣ Γιάννινα-Λεβαδειακός. Για λόγους ασφαλείας, ο Σταύρος Κοντονής σφράγισε ότι το παιχνίδι δεν θα γίνει ενόσω υπάρχει ακόμα σεισμική δραστηριότητα.
Κατόπιν εξαιρετικά επείγοντος αιτήματος του Περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Αλέξανδρου Καχριμάνη και κατόπιν εισηγήσεως του συντονιστικού οργάνου Πολιτικής Προστασίας της ΠΕ Ιωαννίνων, ο Σταύρος Κοντονής αποφάσισε την αναβολή αγώνα για λόγους δημόσιας ασφάλειας και προκειμένου να προστατευτούν φίλαθλοι και αθλούμενοι από τη συνεχιζόμενη έντονη σεισμική δραστηριότητα στην περιοχή.
Στην απόφαση αναβολής συναίνεσε αμέσως και η Σούπερ Λίγκα δια του προέδρου της κ. Γεωργίου Στράτου.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/anablithike-to-pas-lebadeiakos/3233134
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.