Παίζοντας πολύ ωραίο ποδόσφαιρο για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, ο ΠΑΟΚ νίκησε με 2-0 την Λάρισα στην Τούμπα και έδειξε πως δεν επηρεάστηκε από την ήττα του πρωταθλήματος κόντρα στον Ολυμπιακό. Μυστακίδης στο 28' και Περέιρα στο 41' τα γκολ του Δικεφάλου.
Περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/paok/286535-anetos-ki-oraios-o-paok
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.