Kανένα κίνδυνο τιμωρίας της έδρας του δεν έχει ο Ολυμπιακός ενόψει του ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό (06/11), καθώς ο ΚΑΠ δεν προβλέπει τιμωρία έδρας για καπνογόνα.
Συγκεκριμένα, στον πειθαρχικό κώδικα δεν προβλέπεται διακοπή αγώνα για άναμμα πυρσών ή καπνογόνων, παρά μόνο σε περίπτωση που υπάρχει ρίψη φωτοβολίδας με πιστόλι ή καμπύλης τροχιάς μέσα στον αγωνιστικό χώρο.
Για άναμμα πυρσών και φωτοβολίδων προβλέπονται αυστηρά πρόστιμα κι όχι ποινή έδρας.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως πέρσι στον πειθαρχικό κώδικα προβλεπόταν ποινή έδρας για τέτοιες περιπτώσεις μετά από δύο υποτροπές, ωστόσο δεν εφαρμόστηκε ποτέ και οι αθλητικοί δικαστές εφάρμοζαν την αρχή της αναλογικότητας επιβάλλοντας πιο ήπιες ποινές.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/361820/kanonika-me-kosmo-aionio-ntermpi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.