Τί και αν η Ελλάδα δεν έπαιξε μπαλάρα; Το συγκρότημα του Σκίμπε θύμησε εποχές Ρεχάγκελ, ήταν κυνικό και πήρε σχετικά εύκολα το διπλό, επικρατώντας 2-0 της Εσθονίας. Τοροσίδης-Σταφυλίδης το γκολ. Δύο αναγκαστικές αλλαγές έκανε ο Γερμανός τεχνικός.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/359800/trelane-mas-ellada-mas-epiase-zalada-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.