Τις πληροφορίες των τελευταίων ημερών σύμφωνα με τις οποίες ο Μπεν Σίμονς θα επιστρέψει τη φετινή περίοδο από τον σοβαρό τραυματισμό στο πόδι, επιβεβαίωσε ο CEO των Σίξερς, Σκοτ Ο’Νιλ.
Ο νεαρός παράγοντας ξεκαθάρισε πως η ομάδα της Φιλαδέλφεια δεν έχει καμία πρόθεση να κρατήσει εκτός γηπέδων όλη τη σεζόν το φετινό Νο. 1 του draft.
«Τραυματισμοί συμβαίνουν όπως είδαμε και στην περίπτωση του Σίμονς, ο οποίος όμως ευτυχώς θα αγωνιστεί ξανά σε αυτή την αγωνιστική περίοδο. Είναι εξαιρετικά τα νέα», δήλωσε χθες ο Ο’Νιλ, μοιράζοντας χαμόγελα στους φίλους της ομάδας του Μπρετ Μπράουν. πηγή: http://www.pickandroll.gr/2016/10/27/tha-epistrepsi-fetos-o-ben-simons/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.