Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

Ανοιχτό το ενδεχόμενο νέων κινητοποιήσεων στον ΟΑΣΘ

Ανοιχτό το ενδεχόμενο νέων κινητοποιήσεων στον ΟΑΣΘ
«Αν δεν πληρωθούμε μέχρι τις 12/10, ημερομηνία κατά την οποία κάθε μήνα κατατίθενται οι μισθοί στους εργαζόμενους, δεν αποκλείεται να τραβήξουμε και πάλι χειρόφρενο και να ξεκινήσουμε νέο κύκλο κινητοποιήσεων».

Αυτό προειδοποίησε ο πρόεδρος του συνδικάτου των 2.300 εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης και πρόσθεσε ότι οι οδηγοί των αστικών λεωφορείων δεν λαμβάνουν ικανοποίηση με το να απέχουν από την εργασία τους. «Αλλά, είναι ο μόνος τρόπος να διαμαρτυρηθούμε και να διεκδικήσουμε τα δεδουλευμένα μας» τόνισε.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.