Οργανώσεις συνταξιούχων πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Κοτζιά για τις περικοπές στις επικουρικές συντάξεις και πορεία αυτή την ώρα προς το Μέγαρο Μαξίμου.
Περιμετρικά του Μαξίμου είχαν παραταχθεί αστυνομικοί οι οποίοι προχώρησαν σε περιορισμένη χρήση χημικών και προκλήθηκε ένταση.
Σε ανακοινώσεις τους οι συνταξιούχοι τονίζουν μεταξύ άλλων ότι «η εξαθλίωση βαθαίνει και κανείς δεν δικαιολογείται να μένει απαθής ή να παραπονιέται από το καναπέ του, γι’ αυτή την κατάσταση».
Το κάλεσμα συμμετοχής στη σημερινή συγκέντρωση είχε απευθύνει μεταξύ άλλων και η Ομοσπονδία Συνταξιούχων επικουρικής ασφάλισης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.