Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

Μαξίμου: Η νεολαία τιμώρησε τον Μητσοτάκη και το θατσερικό του κόμμα και θα το ξανακάνει


«Η νεολαία τους τιμώρησε με τους αγώνες και την ψήφο της και θα το ξανακάνει παρά τα επικοινωνιακά φτιασιδώματα που επιχειρεί ο κ. Μητσοτάκης στο θατσερικό του κόμμα», τονίζουν κυβερνητικές πηγές σχετικά με την ομιλία του προέδρου της ΝΔ στην ΟΝΝΕΔ, και σημειώνουν πως «η νεολαία γνωρίζει πολύ καλά ποιοι φέρουν την ευθύνη για την κατάσταση που βιώνει».
Οι πηγές της κυβέρνησης αναφέρουν ειδικότερα ότι «στο συνέδριο της οργάνωσης που επί δεκαετίες έκανε το πελατειακό σύστημα και την ευνοιοκρατία επιστήμη, ο κ. Μητσοτάκης φρόντισε με τις ύβρεις του να αποδείξει ότι τίποτα νέο δεν μπορεί να κομίσει για τη νέα γενιά αυτός και το κόμμα του» και «ούτε, ασφαλώς, να ανεβάσει το επίπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.