Aυτά τα "διπλά" δίνουν πρωταθλήματα! Στον... πόλεμο της Νέας Σμύρνης, ο Ολυμπιακός νίκησε τον Πανιώνιο (2-0) με γκολ των Μποτία και Μιλιβόγεβιτς και πέρασε προσωρινά πρώτος. Παράπονα του Πανιωνίου για τη διαιτησία, με δυο αποβολές τελείωσε το παιχνίδι.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/360538/o-nomos-toy-protathliti
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.