Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

Πήρε το ντέρμπι ο ΠΑΟΚ στο «Αλεξάνδρειο»

ΠΑΟΚ
Στο ντέρμπι της τρίτης αγωνιστικής της Basket League, ο ΠΑΟΚ επικράτησε του Άρη με 66-62 στο κατάμεστο «Nick Galis Hall».
To ματς δεν ήταν θεαματικό, αλλά είχε νεύρα, σκληρά φάουλ, πάθος και συναρπαστικό φινάλε, που έφερε τους νικητές στο 2-1 και τους γηπεδούχους στο 1-2 στις νίκες.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.