Στο ντέρμπι της τρίτης αγωνιστικής της Basket League, ο ΠΑΟΚ επικράτησε του Άρη με 66-62 στο κατάμεστο «Nick Galis Hall».
To ματς δεν ήταν θεαματικό, αλλά είχε νεύρα, σκληρά φάουλ, πάθος και συναρπαστικό φινάλε, που έφερε τους νικητές στο 2-1 και τους γηπεδούχους στο 1-2 στις νίκες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.