Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

Απόλυτος κυρίαρχος στο ντέρμπι ο Ολυμπιακός

OSFP-AEK
Ο Ολυμπιακός έκανε φύλλο και φτερό την αποκαρδιωτική ΑΕΚ, τη νίκησε δια περιπάτου 3-0 και έστειλε μήνυμα σε όλους τους διεκδικητές του θρόνου.
Ο πρωταθλητής θυμήθηκε ποιος είναι, έκανε το ντέρμπι δική του υπόθεση, νίκησε με 3-0 και μετά από καιρό ανέπνευσε βαθιά.
Απέναντί του, βέβαια, είχε μια ολότελα αναιμική ομάδα. Χωρίς ρυθμό, χωρίς σχέδιο μέσα στο παιχνίδι η ΑΕΚ υποτάχτηκε από νωρίς στη μοίρα της, χωρίς να μπορέσει να αντιδράσει. Υποτίθεται ότι οι Ενωσίτες θα τα έδιναν όλα. Δεν έδωσαν τίποτε. Και ο Ολυμπιακός, Με κορυφαίους τους Μάρτινς και Φορτούνη πήρε το πρώτο ντέρμπι της χρονιάς και να αρχίσει τη σειρά των μεγάλων αγώνων του στο Καραϊσκάκη, με μια επιβλητική νίκη.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.