Ο Ολυμπιακός έκανε φύλλο και φτερό την αποκαρδιωτική ΑΕΚ, τη νίκησε δια περιπάτου 3-0 και έστειλε μήνυμα σε όλους τους διεκδικητές του θρόνου.
Ο πρωταθλητής θυμήθηκε ποιος είναι, έκανε το ντέρμπι δική του υπόθεση, νίκησε με 3-0 και μετά από καιρό ανέπνευσε βαθιά.
Απέναντί του, βέβαια, είχε μια ολότελα αναιμική ομάδα. Χωρίς ρυθμό, χωρίς σχέδιο μέσα στο παιχνίδι η ΑΕΚ υποτάχτηκε από νωρίς στη μοίρα της, χωρίς να μπορέσει να αντιδράσει. Υποτίθεται ότι οι Ενωσίτες θα τα έδιναν όλα. Δεν έδωσαν τίποτε. Και ο Ολυμπιακός, Με κορυφαίους τους Μάρτινς και Φορτούνη πήρε το πρώτο ντέρμπι της χρονιάς και να αρχίσει τη σειρά των μεγάλων αγώνων του στο Καραϊσκάκη, με μια επιβλητική νίκη.
Διαβάστε περισσότερα στο
http://www.filathlos.gr/scholia-agonon-podosphairo/280499-kalos-ta-paidia-kalos-ta-3-0
http://www.filathlos.gr/scholia-agonon-podosphairo/280499-kalos-ta-paidia-kalos-ta-3-0
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.