Η κηδεία του θα γίνει στις 16:00 σήμερα το απόγευμα στον Ιερό Καθεδρικό Ναό της του Θεού Σοφίας στην Ξάνθη, ενώ από τις 15:00 η σορός του θα εκτεθεί σε λαϊκό προσκύνημα
Έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία 60 ετών, ο περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης Γιώργος Παυλίδης, ο οποίος εξέπνευσε στις 3 μετά τα μεσάνυχτα της Πέμπτης στο Νοσοκομείο της Ξάνθης, όπου νοσηλευόταν το τελευταίο διάστημα, νικημένος από τον καρκίνο τον οποίο αντιμετώπισε τα τελευταία δύο χρόνια.
Αντιμετώπισε στην ασθένεια, σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της θητείας του , αν και συνέχισε έως το τέλος να ασκεί πλήρως τα καθήκοντά του.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/621065/pethane-o-perifereiarhis-anatolikis-makedonias-thrakis-giorgos-paulidis/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.