Η νέα διαγωνιστική διαδικασία για τη μόνιμη αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών μπορεί να κρατήσει από έξι-επτά μήνες μέχρι και δύο χρόνια - Καναλάρχες θα μπορούν να γίνουν όλοι, έστω και για ένα έτος, αρκεί να καταβάλουν επτά εκατ. ευρώ και να συντηρούν 400 άτομα προσωπικό - Η ρύθμιση μπορεί να γίνει χωρίς τη συμμετοχή του ΕΣΡ
Τη Δευτέρα το βράδυ, αμέσως μετά τη διάσκεψη των προέδρων ή το αργότερο Τρίτη πρωί, θα κατατεθεί στη Βουλή η νομοθετική ρύθμιση της κυβέρνησης για τη χορήγηση προσωρινών αδειών στους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας. Σύμφωνα με πληροφορίες, το κυβερνητικό επιτελείο εκτιμά ότι το ΣτΕ δεν ακύρωσε το σύνολο του νόμου Παππά, αλλά μόνο το κομμάτι εκείνο που ήρθε με τροπολογίες και αφαίρεσε τις αρμοδιότητες από το ΕΣΡ, δίνοντάς τις στον υπουργό Επικρατείας.Υπό αυτά τα δεδομένα, πηγές από το Μέγαρο Μαξίμου λένε ότι τις προσεχείς εβδομάδες θα ακολουθήσει διορθωτική νομοθετική κίνηση, η οποία θα επαναφέρει τον ενισχυμένο ρόλο που είχε το ΕΣΡ πρωτύτερα. Ωστόσο, οι ίδιες πηγές εκτιμούν ότι η νέα διαγωνιστική διαδικασία για τη μόνιμη αδειοδότηση των καναλιών, υπό το ΕΣΡ αυτή τη φορά, θα ολοκληρωθεί εντός διαστήματος που κυμαίνεται από έξι-επτά μήνες έως δύο χρόνια.
Για τον λόγο αυτό, προσθέτουν, απαιτείται ρύθμιση για το μεταβατικό στάδιο με παροχή προσωρινών αδειών, η οποία, όπως υποστηρίζουν, μπορεί να γίνει χωρίς τη συμμετοχή της ανεξάρτητης Αρχής. «Αυτό άλλωστε γινόταν επί 27 έτη κατά τα οποία οι εκάστοτε κυβερνήσεις, παρέτειναν τη ζωή των καναλιών με τροπολογίες» λένε χαρακτηριστικά στο Μέγαρο Μαξίμου.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/623261/kanalia/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.