Το δικό του σχόλιο έκανε ο Νίκος Χατζηνικολάου, μέσα από τον λογαριασμό του στο facebook, για τη χθεσινή νίκη του Ολυμπιακού επί της ΑΕΚ.
Μετά από συνεχόμενα άσχημα αποτελέσματα, ο Ολυμπιακός επέστρεψε στις νίκες, με τον γνωστό δημοσιογράφο και παρουσιαστή- και οπαδό της ομάδας- να σχολιάζει «Ο θρύλος ξύπνησε! Τα καλύτερα έρχονται!».
Δείτε την ανάρτησή του...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.