Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Ολόκληρη η πρόταση νόμου της ΝΔ για τις άδειες…

Περισσότερες άδειες, ενιαίο το τίμημα, στο ΕΣΡ οι αρμοδιότητες

Την δική της πρόταση νόμου για τη ρύθμιση του ραδιοτηλεοπτικού τοπίου κατέθεσε σήμερα η Νέα Δημοκρατία, υπογραμμίζοντας ότι «είναι αυτονόητο ότι όλα όσα περιέχονται στην παρούσα πρόταση κατατίθενται με την επιφύλαξη της έκδοσης της απόφασης του ΣτΕ, μολονότι η συγκεκριμένη πρόταση έχει άλλη αρχιτεκτονική και φιλοσοφία, η οποία είναι απολύτως σύμφωνη με τις συνταγματικές διατάξεις».
Όπως τονίζει το κόμμα «στόχος της πρότασης της Νέας Δημοκρατίας είναι η ρύθμιση του ραδιοτηλεοπτικού τοπίου στη χώρα, η διασφάλιση της πολυφωνίας και της ποιοτικής και αντικειμενικής ενημέρωσης των πολιτών, η οικοδόμηση ενός υγιούς επιχειρηματικού περιβάλλοντος, η διαφάνεια, η αποτροπή σχέσεων «διαπλοκής» και ολιγοπωλιακών πρακτικών στα Μέσα Ενημέρωσης και η διασφάλιση των χιλιάδων θέσεων εργασίας ή ακόμη και η δημιουργία πολλών νέων.
Συνεχίζει, υπογραμμίζοντας ότι «η πρόταση νόμου καταργεί πλήρως το «νόμο Παππά» (Κεφ. Α΄ του ν.4339/2015) και τους απαράδεκτους αριθμητικούς περιορισμούς των τηλεοπτικών αδειών (4 άδειες) που αυτός εισήγαγε, και αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες του ψηφιακού φάσματος, δημιουργώντας προϋποθέσεις περαιτέρω ανάπτυξης της τηλεοπτικής αγοράς και αναβάθμισης του τηλεοπτικού περιεχόμενου.

Και αυτό χωρίς να δημιουργούνται ανυπέρβλητα εμπόδια στην πρόσβαση των παρόχων, το οποίο θα μπορούσε να οδηγήσει σε καθεστώς ολιγοπωλίου που θα περιόριζε εξ’ ορισμού την πολυφωνία».



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.