
Συγχαρητήρια στην Ελληνική Δικαιοσύνη. Συγχαρητήρια στους συναδέλφους που...
αγωνίστηκαν για την προάσπιση της πολυφωνίας, των θέσεων εργασίας, την Δημοκρατία.
Ο αγώνας συνεχίζεται.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/10/blog-post_5161.html
Ενημέρωση με μια ματιά

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.