Δύο διεθνείς και ένας πρωτάρης σε ντέρμπι θα σφυρίξουν την Δευτέρα (17/10, 19:00) στο ΣΕΦ, τη μεγάλη αναμέτρηση ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, για την δεύτερη αγωνιστική της Basket League.
Ο Τάσος Πηλοϊδης από τον Σύνδεσμο της Αττικής θα είναι ο πρώτος διαιτητής, ενώ οι άλλοι δύο προέρχονται από τον Σύνδεσμο της Μαγνησίας. Πρόκειται για τον διεθνή Χάρη Καρακατσούνη και τον Δημήτρη Τζαφλέρη, που για πρώτη φορά στην καριέρα του θα σφυρίξει ντέρμπι.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/360186/oristikan-oi-diaitites-sto-olympiakos-panathinaikos
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.