Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

Με το δεξί στην Ευρωλίγκα ο Παναθηναϊκός, έστω και δύσκολα!

Εξά...ψυχος με Παππά ο Παναθηναϊκός!
Με έναν φοβερό και τρομερό Νίκο Παππά (19 π.) ο Παναθηναϊκός κατάφερε να νικήσει έστω και δύσκολα με 84-76 την Ζαλγκίρις του "Σάρας" και να ξεκινήσει με το δεξί τις υποχρέωσεις του στη νέα Ευρωλίγκα.

Ο Παναθηναϊκός παρατάχθηκε με αρχική πεντάδα τους Καλάθη, Φελντίν, Χαραλαμπόπουλο, Γκιστ και Σίνγκλετον, ωστόσο η εικόνα του δεν ήταν αυτή που θα περίμεναν οι φίλοι της ομάδας στο ξεκίνημα.




Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/360393/eksapsyxos-me-pappa-o-panathinaikos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.