Με έναν φοβερό και τρομερό Νίκο Παππά (19 π.) ο Παναθηναϊκός κατάφερε να νικήσει έστω και δύσκολα με 84-76 την Ζαλγκίρις του "Σάρας" και να ξεκινήσει με το δεξί τις υποχρέωσεις του στη νέα Ευρωλίγκα.
Ο Παναθηναϊκός παρατάχθηκε με αρχική πεντάδα τους Καλάθη, Φελντίν, Χαραλαμπόπουλο, Γκιστ και Σίνγκλετον, ωστόσο η εικόνα του δεν ήταν αυτή που θα περίμεναν οι φίλοι της ομάδας στο ξεκίνημα.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/360393/eksapsyxos-me-pappa-o-panathinaikos
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.