Αναστολή των απεργιακών της κινητοποιήσεων αποφάσισε η Ένωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, μετά από τη συνάντηση που είχαν εκπρόσωποί της με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη.
Στην ανακοίνωσή τους, οι ελεγκτές σημειώνουν ότι ελήφθησαν συγκεκριμένες δεσμεύσεις από τον κ. Σπίρτζη.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης, Σεραφείμ Πέτρου, μετά από ένα «γόνιμο και εποικοδομητικό διάλογο με τον υπουργό, ξεκαθαρίσαμε τα σκοτεινά σημεία και θα εισηγηθούμε αναστολή των απεργιακών μας κινητοποιήσεων».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.