Την αντίδραση των κομμάτων της αντιπολίτευσης προκάλεσε η χρήση χημικών στην πορεία των συνταξιούχων στο κέντρο της Αθήνας.
Μάλιστα, νωρίτερα το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ανέλαβε την πολιτική ευθύνη για τη ρίψη χημικών σε βάρος των συνταξιούχων, που διαδήλωναν στο κέντρο της Αθήνας.
Είχε προηγηθεί οργισμένο τηλεφώνημα του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, προς τον αρμόδιο υπουργό Νίκο Τόσκα, από τον οποίο ζήτησε εξηγήσεις για την βίαιη αντιμετώπιση των ηλικιωμένων διαδηλωτών από τα ΜΑΤ.
Τι έγραψε στο Twitter o Κουμουτσάκος για τα επεισόδια στο Μαξίμου
«Μαζική ρίψη δακρυγόνων στους συνταξιούχους έξω από το Μαξίμου της "κοινωνικής ευαισθησίας". Η βοή των πλησιαζόντων-αναπόδραστων- γεγονότων».
Τα παραπάνω αναφέρει σε ανάρτησή του στο Twitter o εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Β’ Αθηνών, Γιώργος Κουμουτσάκος, για τα επεισόδια έξω από το Μέγαρο Μαξίμου.
Άδωνις Γεωργιάδης: Όταν αναλαμβάνουμε την πολιτική ευθύνη υποβάλλουμε και την παραίτησή μας
Με ανάρτησή του στο twitter o αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης σχολιάζει το γεγονός ότι το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ανέλαβε την πολιτική ευθύνη για τη χρήση χημικών στη σημερινή πορεία διαμαρτυρίας των συνταξιούχων προς το Μέγαρο Μαξίμου.
«Όταν αναλαμβάνουμε την πολιτική ευθύνη κύριε Τόσκα, υποβάλλουμε και την παραίτησή μας, αλλιώς είναι για το θεαθήναι…», σχολίασε ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Τι αναφέρει η Δημοκρατική Συμπαράταξη για τα επεισόδια
Επίθεση στον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, εξαπέλυσε η υπεύθυνη Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Υγείας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ), Εύη Χριστοφιλοπούλου, για τα επεισόδια στην πορεία των συνταξιούχων.
«Κύριε Τσίπρα, λίγη ντροπή δεν θα έβλαπτε!», δηλώνει η Εύη Χριστοφιλοπούλου σχετικά με τα επεισόδια στην πορεία των συνταξιούχων.
«Ο πρωθυπουργός της πρώτης φοράς Αριστερά, που κατάργησε το ΕΚΑΣ και τσάκισε τις επικουρικές συντάξεις, έχει μονίμως κλούβες που κλείνουν τη δίοδο προς το Μαξίμου.
Όταν οι συνταξιούχοι προσπαθούν να περάσουν και απωθούνται με δακρυγόνα, δηλώνει εξοργισμένος για την αστυνομική βία. Κύριε Τσίπρα, λίγη ντροπή δεν θα έβλαπτε», τονίζει η υπεύθυνη Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Υγείας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης.
ΚΚΕ: Η κυβέρνηση έδειξε το πραγματικό της πρόσωπο
«Μια ημέρα μετά την κυβερνητική φιέστα στην Καισαριανή, που είχε προφανή στόχο να δώσει άλλοθι «αριστεροσύνης» και να ξεπλύνει την αντιλαϊκή πολιτική, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έδειξε το πραγματικό της πρόσωπο, διατάσσοντας την επίθεση, με ΜΑΤ και δακρυγόνα, σε βάρος συνταξιούχων που διαμαρτύρονταν για τις μειώσεις στις συντάξεις τους και ζητούσαν συνάντηση με τον πρωθυπουργό», αναφέρει το ΚΚΕ σε ανακοίνωσή του.
«Αποδεικνύεται για πολλοστή φορά ότι η υλοποίηση της αντεργατικής – αντιλαϊκής πολιτικής πάει χέρι – χέρι με την καταστολή και τον αυταρχισμό ενάντια στους εργαζόμενους, τα λαϊκά στρώματα που διεκδικούν τα δικαιώματά τους», προσθέτει το ΚΚΕ.
Ποτάμι: Η ευθύνη των κάλπικων υποσχέσεων δεν παραγράφεται
Επίθεση στην κυβέρνηση για τη χρήση χημικών στους συνταξιούχους αλλά και για τις «κάλπικες υποσχέσεις» εξαπέλυσε και το Ποτάμι.
«Ο κ. Κατρούγκαλος και ο κ. Τσίπρας κατέβαιναν στις πλατείες και έταζαν στους συνταξιούχους αυξήσεις και 13η σύνταξη. Αφού εκμεταλλεύθηκαν τον πόνο τους κι έγιναν κυβέρνηση, σήμερα τους ψεκάζουν με χημικά όταν τους ζητούν να υλοποιήσουν εκείνα που τους υποσχέθηκαν. Κλεισμένοι στο Μαξίμου και στα υπουργεία τους, προσπαθούν να αποφύγουν την οργή εκείνων που εξαπάτησαν και τους στέλνουν να συνομιλήσουν με τα ΜΑΤ», σχολίασε αρχικά το Ποτάμι.
«Και μπορεί ο κ.Τόσκας να αναλαμβάνει το πολιτικό βάρος των ψεκασμών προκειμένου να καλύψει τον κ.Τσίπρα, όμως η ευθύνη του λαϊκισμού και των κάλπικων υποσχέσεων ανήκει σε ολόκληρη την κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Κι αυτή δεν παραγράφεται», πρόσθεσε η «Σεβαστουπόλεως».
Η Ένωση Κεντρώων εκφράζει την βαθιά της λύπη «για την κακομεταχείριση που έκαναν τα ΜΑΤ σε αθώους συνταξιούχους»
«Η Ένωση Κεντρώων εκφράζει την βαθιά της λύπη για την κακομεταχείριση που έκαναν τα ΜΑΤ σε αθώους συνταξιούχους, οι οποίοι υπερασπιζόντουσαν το ψωμί τους, το μπουρμπουάρ των εγγονιών τους και το δικαίωμα στην αξιοπρέπεια».
Τα παραπάνω επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Κεντρώων σχολιάζοντας τη στάση της αστυνομίας στην πορεία των συνταξιούχων προς το Μέγαρο Μαξίμου.
«Δεν μας αρκεί, η έκρηξη του κ. Τσίπρα, πρέπει να ληφθούν μέτρα να μην επαναληφθούν ποτέ τα ίδια», συμπληρώνει η Ένωση Κεντρώων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.