Ένα σούπερ φιλικό με φανταστική ατμόσφαιρα έγινε στο Βελιγράδι, όπου ο ΠΑΟΚ κέρδισε την Παρτιζάν 2-1 με γρήγορα γκολ του Μπίσεσβαρ. Το... έληξαν οι οπαδοί που μπήκαν μέσα.
Το σημερινό φιλικό του ΠΑΟΚ δεν ήταν ένα όπως όλα τα άλλα. Οι λόγοι της διαφορετικότητας του πολλοί και γνωστοί. Ο Δικέφαλος μετά από πολλά χρόνια ταξίδεψε στο Βελιγράδι για τιμήσει τον Σάσα Ιλιτς, που αποθεώθηκε από γηπεδούχους και φιλοξενούμενους κατά την είσοδο και την αποχώρησή του από το γήπεδο.
Η φιλική νίκη του ΠΑΟΚ (1-2) πέρασε σε δεύτερη μοίρα με τους Σέρβους οπαδούς της Παρτιζάν να στήνουν μία απίστευτη γιορτή και να τραγουδούν συνθήματα ακόμα και στα ελληνικά, ενώ ο αγώνας είχε διαφορετικό από το... συνηθισμένο τέλος, αφού οι οπαδοί των γηπεδούχων λίγο πριν το φινάλε μπούκαραν στο γήπεδο και στην κυριολεξία έγδυσαν τους παίκτες, παίρνοντας ως λάφυρα από το φιλικό φανέλες και σορτσάκια τους.
Περισσότερα στο sdna.gr
Πηγή: sportdog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.