Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Καταγγέλει "ντου" στα αποδυτήρια ο Παναθηναϊκός!



Έξαλλοι οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού, φώναζαν μετά το τέλος του ντέρμπι για "ντου" 6-7 ατόμων στα αποδυτήρια των διαιτητών στο ημίχρονο της αναμέτρησης.

Αν και όλα πήγαν καλά στον αγωνιστικό χώρο και την εξέδρα, στο πρώτο ντέρμπι της σεζόν, οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού αποχώρησαν από το ΣΕΦ με έντονα παράπονα.
Συγκεκριμένα, οι "πράσινοι" υποστηρίζουν πως στο ημίχρονο της αναμέτρησης, 6-7 άτομα έκαναν "ντου" στα αποδυτήρια των διαιτητών, τους οποίους "στόλισαν" με χαρακτηρισμούς και διάφορα "γαλλικά".                                                                                                                                                                                                                                                                                                               πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/ElladaBasket/A1Basket/kataggelei-ntoy-sta-apodythria-o-panathhnaikos.4323085.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.