Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Χρυσόγονος: Η Γερμανία θέλει την Ελλάδα να δίνει εξετάσεις κάθε τρίμηνο και εξάμηνο


«Η Γερμανία θέλει την Ελλάδα να δίνει εξετάσεις κάθε τρίμηνο και εξάμηνο και δεν επιθυμεί να υπάρξει προοπτική στη χώρα μας», τόνισε ο Κώστας Χρυσόγονος μιλώντας στον realfm 97.8.
Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι, «το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο πιέζει για κάτι πολύ πιο απτό και πιο δραστικό και πιο σύντομα και καλώς πιέζει, αλλά οι Γερμανοί, ιδίως, δεν θέλουν να αναλάβουν το πολιτικό κόστος, δεν θέλουν γενικώς να δώσουν μια προοπτική στη χώρα μας τουλάχιστον τόσο νωρίς. Θέλουν να μας κρατάνε να δίνουμε εξετάσεις κάθε τρίμηνο και εξάμηνο, όπως δίνουμε με τις δόσεις, αυτό το γαϊτανάκι που το ξέρουμε εδώ και τόσα χρόνια».
   «Από την άλλη μεριά, βέβαια, ο κ. Σόιμπλε και οι συν αυτώ θέλουν τη συμμετοχή του ΔΝΤ στο ελληνικό πρόγραμμα, διότι θεωρούν και ίσως έχουν κάποιο δίκιο σε αυτό, ότι οι τεχνοκράτες του Ταμείου είναι πιο σκληροί απέναντι στην Ελλάδα από ό,τι οι τεχνοκράτες της Κομισιόν. Δεν την έχουν πολύ εμπιστοσύνη την Κομισιόν οι Γερμανοί και οι Φινλανδοί», επισήμανε ο κ. Χρυσόγονος.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.