O Ολυμπιακός τοποθετήθηκε για το θέμα της πρότασης της εταιρείας Alter Ego του Βαγγέλη Μαρινάκη για χορηγία στο πρωτάθλημα τονίζοντας χαρακτηριστικά:
“Σχετικά με το θέμα περί χορηγίας της Alter Ego στην Σούπερ Λιγκ, δεν είναι θέμα του Ολυμπιακού αλλά σίγουρα από την στιγμή που η προσφορά του ΟΠΑΠ είναι τόσο χαμηλή θα πρέπει να δουν και άλλες εταιρείες τη δυνατότητα να δώσουν ονομασία και χορηγία στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λιγκ”.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.