Ο Ολυμπιακός κέρδισε τον Παναθηναϊκό με 25 πόντους διαφορά και έκανε νέο ρεκόρ διαφοράς νίκης στην ιστορία των ντέρμπι σε ματς κανονικής περιόδου πρωταθλήματος ΕΣΑΚΕ.
Οι “ερυθρόλευκοι” επιβλήθηκαν με 88-63 στον αγώνα με τη μεγαλύτερη διαφορά απέναντι στον “αιώνιο” αντίπαλο τους σε αγώνα κανονικής περιόδου επί Α’ Εθνικής (μετά το 1985-86). Η μεγαλύτερη νίκη επί των “πρασίνων” είναι φυσικά το εκτός έδρας 110-68 στο Κύπελλο της σεζόν 1976-77.
Όσον αφορά το πρωτάθλημα η μεγαλύτερη νίκη είναι το +35 (73-38) αλλά είναι σε αγώνα πλέι οφ (στον πέμπτο τελικό της σεζόν 1995-96) και ακολουθούσε το +25 του δεύτερου τελικού στους τελικούς 2013-14, στους οποίους όμως, κέρδισε το πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός. πηγή: http://www.eurohoops.net/el/featured-el/328473/niki-rekor-gia-ton-olimpiako?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=Olympiacos%2C+Panathinaikos%2C+Moutis&utm_term=News&utm_content=PAOOSFP
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.