Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

Ιερώνυμος: Δεν μας απασχολεί αν θα χωρίσουμε από το κράτος διοικητικά


«Δεν θέλουμε να χωρίσουμε από τον λαό και την κοινωνία» δήλωσε σήμερα ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος κατά τον χαιρετισμό που απηύθυνε στο 4ο Τακτικό Συνέδριο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος προσθέτοντας ότι την εκκλησία δεν την απασχολεί αν θα χωρίσει από το κράτος σαν διοίκηση. 
Ο Αρχιεπίσκοπος αναφέρθηκε επισταμένως το ζήτημα του διαχωρισμού κράτους - εκκλησίας τονίζοντας: «τελευταία έχει προκύψει ένα ζήτημα να χωριστούμε επιτέλους από την Εκκλησία. Θα ήθελα να δώσω μια εξήγηση: αν είναι το θέμα με όρους και όρια ιδεολογικά, μας είναι αδιάφορο, αν όμως είναι με όρους και όρια κοινωνικά, μας ενδιαφέρει».
Και υπογράμμισε ο Ιερώνυμος ότι «αυτό που μας απασχολεί δεν είναι αν χωρίσουμε από το κράτος σαν διοίκηση. Αν είναι μια κρατική λειτουργία, δεν μας απασχολεί. Αν, όμως, είναι ένα ξερίζωμα που αναφέρεται στις αρχές μας, στην ιστορία και στις παραδόσεις μας, θα μας βρείτε αντιμέτωπους και θα αγωνιστούμε. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.