Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

Τζινόμπιλι: «Θυσίασα τον όρχι μου για τους Σπερς!»

Τζινόμπιλι

Στον σοβαρό τραυματισμό του στα γεννητικά όργανα αναφέρθηκε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Μανού Τζινόμπιλι.
Μιλώντας σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό της πόλης του Σαν Αντόνιο, ο Αργεντινός γκαρντ περιέγραψε με λεπτομέρειες τη θλιβερή του εμπειρία.
«Έδωσα το… δεξί μου! Τα έδωσα όλα, τα έδωσα όλα. Έδωσα το δεξί μου για τους Σπερς, μπορώ να το πω ξεκάθαρα. Είναι η αλήθεια. Όταν χτυπάς εκεί, πονάει για λίγο. Μετά από τρία λεπτά περνάει. Εκείνη τη μέρα πέρασαν τρία λεπτά, πέντε λεπτά, δέκα λεπτά, είκοσι λεπτά, μια ώρα, μιάμιση ώρα και ο πόνος δεν υποχωρούσε», δήλωσε αρχικά ο Τζινόμπιλι και συνέχισε:
«Αναγκάστηκα να πάω στην κλινική, έκανα μαγνητική τομογραφία και οι γιατροί μου είπαν ότι θα χρειαστώ επειγόντως εγχείρηση. Μου είπαν ότι θα έπαιρνε 1-1,5 μήνα. Ήταν απίστευτο», τόνισε ο βετεράνος άσος.                                                                                                                                                                                                                                               πηγή: http://www.pickandroll.gr/2016/10/28/tzinobili-thysiasa-ton-orchi-mou-gia-tous-spers/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.