Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Νέα αποχή έκαναν οι συμβολαιογράφοι

Νέα αποχή την προσεχή Τετάρτη των συμβολαιογράφων από τους πλειστηριασμούς
Σε νέα αποχή από τη διενέργεια των πλειστηριασμών α’ κατοικίας προχώρησαν και αυτήν την Τετάρτη 19 Οκτώβρη (σ.σ.: το ίδιο είχαν πράξει και στις 11 Οκτώβρη) οι συμβολαιογράφοι της χώρας, με απόφαση της Συντονιστικής Επιτροπής Συμβολαιογραφικών Συλλόγων Ελλάδος.

Οι συμβολαιογράφοι, που αναμένεται να εκθέσουν τις απόψεις τους για το ζήτημα των πλειστηριασμών και για την περαιτέρω στάση τους το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, απαιτούν από την κυβέρνηση να λάβει συγκεκριμένες αποφάσεις, προκειμένου να επιλυθεί το ζήτημα πλειστηριασμών της πρώτης κατοικίας και να διασφαλίσει τη νομιμότητα και την ομαλότητα της διαδικασίας.


ergasianet

ertopen.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.