Μετά από ένα ματς-ροντέο, όπου ακυρώθηκε γκολ του Ατρομήτου και με τους Περιστεριώτες να φωνάζουν για ένα πέναλτι, ο Ολυμπιακός έφυγε νικητής με καρφωτή κεφαλιά του Ιντέγε (0-1).
Μια εβδομάδα πριν το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, ο Ολυμπιακός «καθάρισε» στο Περιστέρι, ξέφυγε 7 βαθμούς από τους Πράσινους και θα πάει στο ντέρμπι με αέρα τουλάχιστον 4 πόντων (ο Παναθηναϊκός παίζει αύριο με τον Ηρακλή). Με τον Μπράουν Ιντέγε να σκοράρει ξανά οι Ερυθρόλευκοι πήραν τη νίκη στο Περιστέρι φτάνοντας τις τέσσερις συνεχόμενες νίκες και διακόπτοντας παράλληλα το αήττητο σερί τεσσάρων αγώνων που έτρεχαν οι γηπεδούχοι.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/362746/apodrasi-sto-kokkino
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.