Την Σμαράγδα Καρύδη κρατώντας μια ανθοδέσμη και συνοδευόμενη από τον Θοδωρή Αθερίδη απαθανάτισε ο φωτογραφικός μας φακός.
Πού πήγαινε το ζευγάρι με την ανθοδέσμη; Οι δύο ηθοποιοί έκαναν ποδαρικό στην πρεμιέρα της Ελένης Μενεγάκη και ο φωτογραφικός φακός τους απαθανάτισε ενώ έφταναν στο πλατό της εκπομπής.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.