Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

Όλγα Γεροβασίλη: Ανάγκη δομικού ανασχηματισμού όταν αυτός γίνει

gerovasiklh
Την ανάγκη ενός δομικού ανασχηματισμού, όταν αυτός γίνει, υπογράμμισε η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη.
«Δεν υπάρχει θέμα αυτή τη στιγμή για το πότε θα γίνει, ανασχηματισμός, κάποια στιγμή θα γίνει, έχει αναγγελθεί από τον Πρωθυπουργό και παλιότερα. Δεν ξέρω πότε θα γίνει, κανένας ανασχηματισμός δεν έχει ανακοινωθεί από πριν» ανέφερε η κ. Γεροβασίλη μιλώντας στον Real FM. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, πρόσθεσε ότι η ίδια εκτιμά πως υπάρχει ανάγκη για έναν δομικό ανασχηματισμό, με ενδεχόμενες παρεμβάσεις στις αρμοδιότητες υπουργείων, στον τρόπο με τον οποίο έχουν συσταθεί τα υπουργεία μέχρι σήμερα.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.