Σκληρή επίθεση στον ιδιοκτήτη του Alpha εξαπέλυσε από το βήμα της Βουλής ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας.
«Ο κ. Κοντομηνάς σε μια πρωινή εκπομπή που πήγε - για να φάει επειδή εμείς του έχουμε κόψει τη σύνταξη του κακομοίρη - ο υπόδικος κύριος Κοντομηνάς, ο άνθρωπος που βρίσκεται στο στόχαστρο δικαστηρίων, ανακριτών και εισαγγελέων για απάτη κατά του ελληνικού δημοσίου, εμφανίστηκε ως υπερασπιστής της νομιμότητας» είπε χαρακτηριστικά ο Αλέξης Τσίπρας.
«Αυτός που έστελνε δημοσιογράφους - κασκαντέρ με περούκες στη Νέα Υόρκη για να χρεώνουν ποτά στα δωμάτια του υπουργού Επικρατείας. Και απειλούσε μάλιστα ότι όπως έριξε κι άλλες κυβερνήσεις στο παρελθόν έτσι θα ρίξει και την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ».
«Νομίζετε ότι θα φοβηθώ από κάτι τέτοιο. Δεν πρόκειται να κάνω πίσω και ξέρετε γιατί; Γιατί δεν έχω δεσμεύσεις σε κανένα και δεν δίνω λογαριασμό σε κανέναν. Δεν θα κάνουμε πίσω όσο κι αν μας απειλούν, όσο κι αν μας εκβιάζουν. Αυτή είναι η διαφορά μας. Όσο κι αν ψάξετε στον ΣΥΡΙΖΑ δεν θα βρείτε ούτε μίζες, ούτε εξοπλιστικά, ούτε θαλασσοδάνεια».
http://tvxs.gr/news/ellada/tsipras-den-fobamai-ton-ypodiko-k-kontomina-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.