Ο Αργύρης Πεδουλάκης κατέληξε στους τέσσερις ξένους παίκτες που θα χρησιμοποιήσει στον πρώτο γύρο της Basket League και στο Κύπελλο.
Αρχής γενομένης από το ματς Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ την Τετάρτη, λοιπόν, ο προπονητής του Παναθηναϊκού Superfoods θα έχει στη διάθεση του, τους Κρις Σίνγκλετον, Μάικ Τζέιμς, Τζέιμς Γκιστ και Κέι Σι Ρίβερς.
Ως εκ τούτου οι δύο που θα περιμένουν τον δεύτερο γύρο για να αποκτήσουν δικαίωμα συμμετοχής στη Basket League είναι οι Ντιμίτρις Νίκολς και Τζέιμς Φελντέιν.
Οι τέσσερις παίκτες που επιλέχθηκαν θα είναι κι αυτοί, με τους οποίους οι “πράσινοι” θα αγωνιστούν στο ντέρμπι της 17ης Οκτωβρίου με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ. πηγή: http://www.eurohoops.net/el/featured-el/320718/panathinaikos-apofasise-gia-tous-xenous-o-pedoulakis
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.