Για πρώτη φορά μίλησε στις κάμερες για τις τηλεοπτικές άδειες και το μέλλον της στον Alpha η Ελένη Μενεγάκη, η οποία βρέθηκε χθες στην τελετή φωταγώγησης του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά.
Tο εμβληματικό κτίριο θα παραμείνει ροζ για μία εβδομάδα για να ενισχύσει τη μετάδοση του μηνύματος της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού.
Η παρουσιάστρια αναφέρθηκε για πρώτη φορά στο θέμα των τηλεοπτικών αδειών, λέγοντας «Αυτή τη στιγμή δεν με ενδιαφέρει τίποτε άλλο, παρά μόνο να προχωρήσουν τα πράγματα, όπως έχουν... Πιστέψτε με ότι αγαπάω πολύ το κανάλι που με φιλοξενεί και δεν είναι τυχαίο ότι στην προηγούμενη σεζόν - και το λέω γιατί πολλοί με ρώτησαν, μου είπαν "Καλά ανανέωσες συμβόλαιο, ενώ δεν ήξερες αν θα πάρει το κανάλι άδεια;"... Ανανέωσα μία συμφωνία καλής σχέσης και συνεργασίας, όπως είχα όλα αυτά τα χρόνια».
Όταν, δε, της έγινε ερώτηση σχετικά με τον όρο του συμβολαίου της πως αν πέσει "μαύρο" στον Alpha, εκείνη μπορεί να αλλάξει τηλεοπτική στέγη απάντησε «Το παρελθόν μου έχει αποδείξει και το μέλλον μου. Είμαι πάρα πολλά χρόνια σ’ αυτή τη δουλειά, συμβόλαια κάνω από το 1993, δεν έχω σπάσει ποτέ κανένα συμβόλαιο, δεν έχω φέρει τα πράγματα έτσι που να αναγκαστούν οι άλλοι να πουν "να φύγει να ησυχάσουμε από αυτήν"... Και γι’ αυτό ακριβώς δεν υπάρχει καμία περίπτωση εγώ να σπάσω συμβόλαιο από τον Alpha αν ο Alpha είναι όπως είναι σήμερα. Δηλαδή, αν έχει εικόνα εγώ θα είμαι μέσα στον Alpha. Εγώ θα είμαι η τελευταία που θα φύγει από αυτό το ''μαγαζί''. Είμαι πολύ ευχαριστημένη, το αγαπώ πάρα πολύ και θα κλάψω πάρα πολύ, όπως και πάρα πολλοί άλλοι, αν θα κλείσει... Δεν θα είχα ανανεώσει συμβόλαιο πέρυσι, θα είχα κάτσει, θα έλεγα "δεν πειράζει, ας δούμε..."».
Δείτε το απόσπασμα...
http://www.entertv.gr/article/414135/i-eleni-menegaki-gia-tis-tileoptikes-adeies-kai-ton-alpha-ego-tha-eimai-i-teleytaia
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.