Φαίνεται πως κάποιοι δεν κατάλαβαν πόσο κακό έκανε στον ΠΑΟΚ το κλείσιμο της Θύρας 4!
Έτσι στην... πρεμιέρα της για φέτος στο πρωτάθλημα στο 80΄ μια φωτοβολίδα... έφυγε προς τον αγωνιστικό χώρο κι άμεσα για λίγα λεπτά ο Σιδηρόπουλος διέκοψε το ματς.
Ο διαιτητής, στις διαμαρτυρίες των ανθρώπων της ΑΕΚ, τους ενημέρωσε πως υπάρχει αλλαγή στον κανονισμό και πως από την στιγμή που δεν υπάρχει τραυματισμός, στην 2η πιθανή ρίψη υπάρχει η οριστική διακοπή.
Μετά από περίπου 5 λεπτά το ματς άρχισε πάλι με όλο το γήπεδο να αποδοκιμάζει τον ανεγκέφαλο φωνάζοντας ρυθμικά «πόσο μ…κες είσαστε».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.