Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

Κουτσούμπας: Πρόγραμμα και του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΔ είναι το 3ο μνημόνιο

«Η διαφορά του ΣΥΡΙΖΑ με τη ΝΔ αποτυπώνεται στο ερώτημα “διάλεξε από ποια τσέπη θα στα πάρω!”, λέει ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Επένδυση», «γιατί πρόγραμμα και των δύο είναι το 3ο μνημόνιο, οι νέες ανατροπές στα εργατικά-λαϊκά δικαιώματα», όπως σημειώνει χαρακτηριστικά.
Ο κ. Κουτσούμπας κατηγορεί τον βασικό πόλο της κυβέρνησης ότι «μπορεί καλύτερα από τα παραδοσιακά αστικά κόμματα, όπως είναι η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, να κάνει τη δουλειά των εταίρων, γιατί κατέχει επιπλέον την τέχνη της εξαπάτησης».
Για την αξιωματική αντιπολίτευση σημειώνει πως «δίνει μάχη αυτή τη στιγμή για να αναγνωριστεί από τους έχοντες την πραγματική εξουσία στον τόπο, ως η πιο συνεπής εναλλακτική κυβερνητική λύση, σε σχέση με το ΣΥΡΙΖΑ, με δυνατότητες πιο σταθερής προσήλωσης στους στόχους του κεφαλαίου».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.