Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

ΕΠΕΣΕ ΞΥΛΟ ΣΤΙΣ ΟΥΡΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ! Τσακωμοί στα κεντρικά για την ρύθμιση των 36 δόσεων – Σήμερα λήγει η προθεσμία

dooo1
Οι ουρές καταλαμβάνουν όλο το πεζοδρόμιο της οδού Αριστείδου και φτάνουν μέχρι και τον δρόμο της Πεσματζόγλου.
Από τις 5 το πρωί πολίτες έχουν σχηματίσει τεράστιες ουρές στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ στην οδό Αριστείδου προκειμένου να πιάσουν θέση προτεραιότητας, καθώς σήμερα λήγει η προθεσμία της ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών σε 36 δόσεις.
Δεν λείπουν και οι τσακωμοί μεταξύ των πολιτών, αρκετοί από αυτούς είναι ηλικιωμένοι.
Σύμφωνα με μαρτυρίες πολιτών λίγο μετά τις έξι το πρωί πολίτες πιάστηκαν στα χέρια προκειμένου να πάρουν σειρά προτεραιότητας στις ουρές, ευτυχώς με την συνδρομή των ψυχραιμότερων ο καβγάς έληξε.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων στην ευνοϊκή ρύθμιση της ΔΕΗ λήγει σήμερα και δικαίωμα ένταξης έχουν όσοι λόγω χρεών διακόπηκε το ρεύμα τους.
Αξίζει να σημειωθεί πως όσοι έχουν κάνει αυθαίρετη επανασύνδεση στον μετρητή τους, εξαιρουμένου των περιπτώσεων που έχει γίνει ρευματοκλοπή, η επανασύνδεση θα γίνεται με προκαταβολή του 15% της οφειλής (αντί για 30% που ισχύει τώρα) και η εξόφληση γίνεται σε 12 δόσεις -αντί για 8.



Δείτε περισσότερες φωτο καθώς και βίντεο στο http://www.crashonline.gr/επεσε-ξυλο-στισ-ουρεσ-τησ-δεη-τσακωμοί/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.