Περίπου 250 με 300 εκατομμύρια ευρώ χάνουν κάθε χρόνο τα δημόσια ταμεία σε διαφυγόντες φόρους από το λαθρεμπόριο και το παραεμπόριο καυσίμων, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε σήμερα ο Σύνδεσμος Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος.
Ο πρόεδρος του συνδέσμου, Γιάννης Αληγιζάκης, κατήγγειλε ότι μολονότι από το καλοκαίρι του 2015 το 99% των πρατηρίων έχει τοποθετήσει σύστημα εισροών-εκροών, 15 μήνες μετά το σύστημα δεν λειτουργεί.
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/2016/10/10/χάνονται-300-εκατ-το-χρόνο-από-λαθρεμπόρ/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.