Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Χάνονται 300 εκατ. το χρόνο από λαθρεμπόριο και παρεμπόριο καυσίμων


Περίπου 250 με 300 εκατομμύρια ευρώ χάνουν κάθε χρόνο τα δημόσια ταμεία σε διαφυγόντες φόρους από το λαθρεμπόριο και το παραεμπόριο καυσίμων, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε σήμερα ο Σύνδεσμος Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος.
Ο πρόεδρος του συνδέσμου, Γιάννης Αληγιζάκης, κατήγγειλε ότι μολονότι από το καλοκαίρι του 2015 το 99% των πρατηρίων έχει τοποθετήσει σύστημα εισροών-εκροών, 15 μήνες μετά το σύστημα δεν λειτουργεί.





Περισσότερα στο http://fimotro.gr/2016/10/10/χάνονται-300-εκατ-το-χρόνο-από-λαθρεμπόρ/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.