Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

ΑΔΕΔΥ: Συλλαλητήριο Διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα την Δευτέρα 17/10, ημέρα που έρχεται το κουαρτέτο για τα εργασιακά

ΑΔΕΔΥ: Συλλαλητήριο Διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα την Δευτέρα 17/10, ημέρα που έρχεται το κουαρτέτο για τα εργασιακά
Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τα Δ.Σ. των Ομοσπονδιών και τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να πάρουν μέρος στο συλλαλητήριο που οργανώνουν Σωματεία του Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα τη Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016 και ώρα στις 6:30μμ, στο Σύνταγμα, μέρα που έρχεται το Κουαρτέτο για να ξεκινήσει το σήριαλ της «διαπραγμάτευσης» για το εργασιακό και είναι προγραμματισμένη η κινητοποίηση συνδικάτων για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.





http://www.ertopen.com/news/ellada/item/40754-adedy-syllalhthrio-diamartyrias-sto-syntagma-thn-deytera-17-10,-hmera-poy-erchetai-to-koyarteto-gia-ta-ergasiaka

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.