Τι είπε η ηθοποιός για την δήλωση του Γιάννη Μπέζου.. ότι άξιζε το μεγάλο κόστος της εκπομπής της ΕΡΤ.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο ταλαντούχος ηθοποιός μίλησε στην κάμερα του «Αποκαλυπτικά» και αναφέρθηκε στο κόστος της παραγωγής της εκπομπής του, λέγοντας: «Είναι ακριβό. Μου αξίζει.» Αυτή η δήλωση ήταν και η αφορμή για να μιλήσει η Χρυσούλα Διαβάτη στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου και να υποστηρίξει τον Γιάννη Μπέζο.
Η ηθοποιός σε τηλεφωνική επικοινωνία με την εκπομπή «Φτιάξε καφέ να στα πω», είπε για τη δήλωση του συναδέλφου της.«Είπε για το κόστος της παραγωγής, δεν είπε για τα χρήματα που παίρνει ο ίδιος. Ε το κόστος της παραγωγής μπορεί να στοιχίζει!»
Και πρόσθεσε: «Πιστεύει για τον εαυτό του ότι αξίζει. Και ο καθένας μπορεί να μιλάει όπως θέλει για τον εαυτό του. Αυτό κρίνεται από τους άλλους. Εγώ δεν μπορώ να κρίνω. Να σας πω κάτι; Η ΕΡΤ έχει πάρα πολλά λεφτά. Την πληρώνουν δέκα εκατομμύρια Έλληνες».
Δείτε το απόσπασμα:
http://www.pasmina.gr/η-διαβάτη-υποστηρίζει-τον-μπέζο-η-ερτ/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.