Το»καρφί» Σόϊμπλε για τη Σύνοδο των Αθηνών, σχολίασε μέσα από το twitter, ο Άδωνις Γεωργιάδης.«Προκλητικός ο Σόιμπλε για τη Σύνοδο του Νότου: Όταν μαζεύονται σοσιαλιστές σπάνια προκύπτει κάτι έξυπνο: άπαιχτος» έγραψε ο κ. Γεωργιάδης σε ανάρτησή του στο twitter.
Σημειώνεται ότι ο Βόλφκανγκ Σόϊμπλε, σχολίασε ως εξής τη Σύνοδο στο Ζάππειο: «Όταν οι ηγέτες των σοσιαλιστικών κομμάτων συγκεντρώνονται, τις περισσότερες φορές δεν προκύπτει κάτι έξυπνο».
Σημειώνεται ότι ο Βόλφκανγκ Σόϊμπλε, σχολίασε ως εξής τη Σύνοδο στο Ζάππειο: «Όταν οι ηγέτες των σοσιαλιστικών κομμάτων συγκεντρώνονται, τις περισσότερες φορές δεν προκύπτει κάτι έξυπνο».
Η σφήνα Γεροβασίλη
«Άπαιχτος» Γεωργιάδης – Αξιοθρήνητη Νέα Δημοκρατία, απάντησε η κυβερνητική εκπρόσωπος, σχολιάζοντας την ανάρτησή του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.