Σε αναμονή της απόφασης του ΣτΕ και με την προσδοκία το Star να δικαιωθεί, καθώς όπως ισχυρίζεται έχει άδεια λειτουργίας, βρίσκεται ο ιδιοκτήτης του καναλιού, Γ. Βαρδινογιάννης, όπως δήλωσε στην Εξεταστική Επιτροπή Διερεύνησης Νομιμότητας Δανειοδότησης Πολιτικών Κομμάτων και Εταιρειών ΜΜΕ από Τράπεζες της Χώρας.
Ο κ. Βαρδινογιάννης δήλωσε πως το Star εξυπηρετεί όλα του τα δάνεια και τόνισε πως μόνο οφέλη μπορεί να αποκομίσει το κράτος από την λειτουργία πολλών καναλιών καθώς από το 89 μέχρι σήμερα είπε «τα κανάλια λειτουργούσαν νόμιμα, λειτουργούσαμε με προσωρινές άδειες νόμιμα, νόμιμα το ελληνικό δημόσιο εισέπραττε τα χρήματα».
Ο κ. Βαρδινογιάννης, ερωτηθείς για την επόμενη ημέρα του καναλιού, δήλωσε «Εκπονούμε για την επόμενη μέρα διάφορα σχέδια για να συνεχίσουμε την εκπομπή του σταθμού. Δεν σκοπεύουμε να εκπέμψουμε παράνομα. Γίνονται όλες οι επιχειρηματικές ενέργειες για να αποτρέψουμε τη διάλυση του σταθμού. Έχουμε ήδη δώσει αρκετά δικά μας χρήματα για να υπάρχει, και δεν θα εγκαταλείψουμε την προσπάθεια».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.