Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Νίκος Χατζηνικολάου: Το μήνυμα του για το …τίμημα των αδειών – Έμεινε εκτός το STAR

Νίκος Χατζηνικολάου



Τι σχολίασε ο δημοσιογράφος μέσω του λογαριασμού του στο twitter;
Ετικέτες
Ο Νίκος Χατζηνικολάου είχε σχολιάσει την διαδικασία της δημοπρασίας των τηλεοπτικών αδειών μέσω του λογαριασμού του στο twitter και κατά την διάρκεια της Πέμπτης, όταν οι ώρες της διαδικασίας είχαν αρχίσει να μακραίνουν.

Μετά το αποτέλεσμα της δημοπρασίας για τις τηλεοπτικές άδειες που άφησε εκτός -μεταξύ άλλων- τον Alpha και το Star ο Νίκος Χατζηνικολάου σχολίασε σχετικά με το υψηλό τίμημα όχι μόνο των αδειών, αλλά και του κλεισίματος 3 τηλεοπτικών σταθμών:
«Το τίμημα της αγοράς των αδειών ήταν πράγματι πολύ υψηλό! Υψηλό,όμως,θα είναι και το τίμημα του κλεισίματος 3 σταθμών για την οικονομία μας.»                                                                                            


πηγή: http://www.zappit.gr/media/nikos-chatzinikolaou-minyma-tou-gia-timima-ton-adeion-emeine-ektos-star/482292

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.